dampdampdamp

skolan idag, mikaela va inte är så vi hade någon jävla ingejärd? har haft han innan och han är cpcpcpcpcp. men hade no prov, gick bra men jävla simon sa att jag och hana hade skrivit fel på en fråga och jag visste att jag hade skrivit rätt men ändå så ändrade jag för jag blev så jväla osäker och ville inte få ig på detta provet med så jag litade på honom men sen när jag går ut för jag hade skrivit klart provet så kommer hana fram skrikande till mig " simon sa fel till oss, han skrev själv det vi hade skrivit först!!!!" skulle kunna döda honom just då men ja skitsamma. men nu sitter jag fortfarande och vänta på emma som visst är på väla med lara och rille? aja hon kommer väl snart hon ringde för mer än en halv timme sen och sa att hon skulle ta nästa buss? äeh skitsamma. men ikväll så blir det väl emma, plugg och hem till vera och hämta linne och örhänge. pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback