dennis sannes (v)

kom preics hem från familia och är heeeeelt död. stack ut med carro igår och träffa oscar och sen matte sen tog jag bussen till ga och david och axel mötte mig sen vidare till dennis och det var ju .. helt jävla cp haha fyfan. ska inte berätta vad som hände och så för då kommer jag få skriva en hel jävla bok haha men ja. soc där har sovit i två timmar typ och sv i ett hörn av en soffa, mysigt ju. stack till mc vid elva med emma, sanna, natalie, emma och mikaela sen gick jag och emma till bussen och jag tog min buss hem och hon tog sin men ja. kom hem tvättade bort sminket, tog glass, la mig på soffan och snackade med dennis sen göra v sig snabbt sen åka till familia med mamma, catharina och linnea. ikväll vet jag inte vad som händer än för hände massa saker innan. men nu ska jag ta något och äta, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback