det värsta som kan hända är att du dumpar mig och lämnar mig här ensam

hello, kom precis hem typ och är fett trött, vill bara sovasovasova! men måste tvätta bort sminket och lite sånt först. iallafall, ja och carro stack ner till stan och träffade lite folk, sen blev det att vi va med matilda och lina. yrade rundor på knutan och sånt och sen stack matilda och sen carro så va det bara jag coh lina kvar men vi va med victor och jonte och yrade i stan och massa sånt. när vi stod bakom the tivoli så kom magnus bétner ut, hahahaha lina blev helt till sig. så vi fottade oss och sånt med honom, yeeeah. haha :D efter det va vi typ sjukt glada haha? men ja, har inte orkat berätta om allt för det kommer bli en jävla roman om jag skriver om hela dagen så ja. men nu ska jag typ .. gå och ta bort mitt smink sen lägga mig i soffan och sno fjärrkontrollen från anton och johannes :) pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback