fredagsmys

skolan idag, skönt haha. på no lektionen skulle vi skära i gris hjärta, fyfan! vi hade halv klass men mohammed, ali, shabana och victor stack ut så det va bara jag, hana, simon och kevin osm gjorde de och det luktade äckligt som fan :s fyfan aldrig mer. fick tillbaka mitt no prov med, fick vg woho :D .. men ja efter skolan så stack jag hem och sen stack jag, mamma och linnea till maxi och sen till skopunkten. sen hem igen och kollade tv lite sen somnade jag. helt död :o vaknade av att jag hade fullt med sms och sen gick jag upp och typ .. datan? catharina hade redan kommit och nu har jag precis tvättat håret. josse kom precis och snart ska vi äta sen ska jag göra v mig snabbt och ikväll blir det hem till dennis. pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback