jag bryr mig inte längre

vid halv åtta gick jag, josse, mamma och linnea till ringstopr för vi skulle äta där och fira oss så va anton och pappa redan där, vi fick våra presenter av mamma och sånt :) får av pappa om typ två veckor när vi ska fira hos honom och pappas släckt men ja, efter ett tag kom dennis dit sen när vi hade ätit klart efterrätten och allt sånt så gick vi hem. tittade på film och sånt med dennis sen somnade vi typ lite över ett eller något. vaknade inatt och var tvungen att gå upp och spy -.- så hemma idag, mamma är också dålig och anton med? med samma sak, härligt ju .. men blir väl bara tv idag tror jag, pussss

av mamma fick jag;
2 bhar
trosor
halsduk
4 mascaror
1500


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback