smile like you mean it.


hello fortfarande hemma från skolan och det suger verkligen. trodde aldrig jag skulle säga att jag saknar skolan men det gör jag och nu kommer jag få en smisk av hana bara för jag sa de menmen, dennis sov här inatt typ tittade film och sånt. gick upp ur sängen vid halv elva gick in och skulle lägga mig vid tvn men nej då funka den inte och heller inte min, damp. men den på anton och linneas rum fungerade så satt där och ugglade. men nu ska jag plugga, jag ligger säkert sjukt långt bak gemfört med alla andra för jag har inte pluyggat nått när jag har sagt att jag ska, hehe. men nu måste jag så, pussss

Kommentarer
Postat av: Elin Hansson

hej sötnos skulle bara fråga dig en sak.

du har ju navel piercing? men det medlet man fick till torkar ut som fan ju, så kan man dra ner lite med att tvätta med det varje dag. hur gjorde du när din läkte? räcker det med tväl och vatten? :D <3

2009-10-15 @ 19:05:53
URL: http://elinfredrikahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback