var dig själv, alla andra är redan upptagna

fett skön dag idag, började halv elva och slutade tio över ett för mikaela inte var där så min mentors grupp fick sluta. fast vi slutade fem över ett för linda släppte oss tidigare, woho! när jag kom hem så satte jag mig i köket med datan och fortsatte på min leukemi uppsatts spom jag började på igår, smidigtsmigit. Den ska vara klar tills på tisdag och vi har haft ganska lång tid på oss men skitsamma för jag blev precis klar med den ska bara kunna allt utan till också men det fixar sig. casse kommer typ snart hoppas jag, hon väntar bara på sin mamma som ska lämna busskortet till henne. idioten går fan på allt, jag sa att jag hade moppe så hon bara "då kan du hämta mig nu" och blablabal, men nej jag har ingen moppe än, men snart så :) men nu ska jag typ göra något annat, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback