varje gång jag ser dig blir jag varm i hela kroppen

igår kväll ringde emma och sa att jag skulle komma till henne så jag hoppade in i duschen sen åt och sminkade mig snabbt, tog bussen till emma snabbt efter jag hade slängt i min maten stack hem till emma sen stack vi ut ooch träffade max, fredrik och en till :) sen efetr det stack jag, emma, max och fredrik hem till emma så va vi där så kom emmas bror och patte men ja sen vid tjugo över ett stack ja, emma, max och fredrik ut så tog dom bussen och vi tog bussen till dennis. så träffade vi dennis och johannes och ja sen sov vi där, och johannes och dennis däckade typ direkt när vi hade satt på filmen men ja, emma stack hem vid fem i morse tror jag, ja hon väckte iallafall och tog min mobil varför hon tog den vet varken hon eller jag men ja sen stack hon, vet itne när vi vaknade men såg lite mer film och ja lite sånt, stack hem sen någon gång och har precis duschat och ska snart göra v mig. ikväll ska typ vi ut och äta men nu ska jag ta på min, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback