12

bloggade inget igår så får väl skriva om det nu.
skolan ett tag eller ja första lektionen musik på dunkers, hahah gud som jag och shabana skrattade. vi hade fått ett eget rum så skulle vi spela trumpet hahah. ja skriver inget mer om det :p men ja, sen efter det stack vi till skolan sen stack jag hem för mådde inte bra. sov typ hela dagen, sen stack jag till vera där kimba också va. vi färgade veras hår och skulle göra hål i örat på mig men jag ville att vera skulle ta först och det blev ju som det blev ahha herregud har inte skrattat så mycket på länge, allt blev helt cp. jag slängde äpplet på golvet, sprang in på toa, kimba fick nästan inte igenom nålen så hon fick ta en jävla flaksa och banka med, jag tappade nästan äpplet igen och sen fick vi knappt ut nålen! helt cp, men sen när vi har gjort hålet så fick vi inte i öronhänget hahaha ja så vi sket i det. men sen stack vi ut och stack till hemmakväll och köpte lite saker och sånt sen vid kvart över tio tog jag bussen hem. men nu ska mamma prega i mig, anton och linnea några tabletter haha? hon bara; men det är nyttigt :) äeh hon är konstig. pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback