17

dennis kom igår vid lite i tolv, kollade på saw med linena haha jävla fegis vågar inte se själv :) men iallafall, sen typ ja. vaknade och sånt sen vid tre eller något stack dennis och jag stack till eva och mats med egon för odm kom hem från grekland idag. sen åt där och sånt mamma hade gjort mat. somnade på två stolar :| helt död va jag, men sen typ hem och sen kom dennis såg bara filmer och sånt. han stack vid tio över nio, sen vid halv tio stack jag ut med oscar och snackade med honom, och nu är jag hemma igen. ska bara duscha sen soooooova, pusssssssss

; glömde berätta om helgen med emma och sånt men kan berätta snabbt,
emma sov här, va på råå med fabian och filip & såna. sen ja dagen efter med





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback