jag hatar den känslan av att du ska lämna mig

Vad heter du? - evelina
I mellannamn då? - clara , hehe ..
Vart bor du? - helsingborg
Trivs du där? - jappjapp
Brukar du läsa horoskop? - ibland kanske
Har du körkort? - nej
Äger du några converseskor? - japp
Favoritdjur? - erhm .. vetnt
Vad spenderar du dina pengar på? - kläder, gooooodis
Senaste konserten? - don't know
Festar du mycket? - njäeh,  laras kommentar: nänä! , hehe ojsan :)
Sprit, cider, vin eller öl? - cider & öl
Brukar du bli för full? - nej :D
Antal kuddar i sängen? - tre
Kan du baka bullar? - aadå :)
Har du varit med i scouterna? - nej jag är ingen jävla skogsmulle :o
Bläck eller blyerts? - vetinte .. funderar på det varje dag
Mc donald's eller burger king? - DONKAN !
Är du allergisk mot något? - pollen pollen pollen & något mer som vi inte vet vad
Äger du ett busskort? - japp :)
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - blåblåblåblåblå, eller nej dricker inte mjlk så ingen :)
Vad åt du till frukost? - godis (a)
Hur ser du ut idag? - hemskt!
Har du haft sex idag? - nej ;d
Nästa mål i ditt liv? - vetinte :(
Vad såg du senast på tv? - mtv
Hur svarar du i mobilen? - hej de e evelina, elr vad vill du?
Vem ringde du senast?  - någon med dolt nummer
Antal timmar sömn inatt? - fem tror jag
Sov du ensam? - nejnejnej, med fyra andra
Brukar du snusa? - äckelpotta
Vad innehåller din favoritnattmacka? - min och laras :)

SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng; linnea och elle
Såg dig gråta; jag vet inte, puffen kanske?
Du delade en drink med; minns inte
Du gick på bio med; hudrafemtioelvaårsen så kmr inte ihåg
Du gick på stan med; larisbaris
Skällde på dig; min mamma :)
Skickade ett e-mail till dig; vetefan

HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - klart jag har
Bråkat med ditt husdjur? - hahahahahah, ja :(
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - mjo, eller typ ja


EXTRA STUFF...
Tar du droger? dum eller? idiot
Dricker du? kan hända väl .. :)
Vem är din bästa vän? cassandra klemm
Vad är du mest rädd för? mkt
Vilka kläder sover du i? trosor & stor tröja :)
Vart vill du gifta dig? - i en kyrka väl? :p
Vem hatar du verkligen? - ingen?
Har du varit kär? - men ja
Kör du bil? - nejförfan
Har du ett jobb? - nepp
Gillar du att ha folk omkring dig? ja, eller ja

STUFF...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - jao
Är du ensam nu? - nej med lara :)
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - ehm .. vetinte?
Vill du gifta dig? - vet inte
Vill du ha barn? - japp

FAVORIT...
Rum i huset? - mitt rum?
Typ av musik? sånt som går att lyssna på så man inte blir döv
Månad? oktober och december typ :)

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit? nej
Köpt någonting? - en bussbiljett? :)
Varit sjuk? - nej, eller halft typ
Sjungit? - jadå
Sagt "jag älskar dig"? - japp
Velat säga till några att du älskar dem? - nej, tror inte de :)
Träffat nån ny person? - ja :)
Saknat någon?-  ja :(
Kramat någon? - ja
Kysst någon?  - ja :)

SENASTE...
Låt du hörde: vetinte, typ någon sån på mtv
Film du såg: ehm .. typ någon jävla film hos dennis
Dryck du köpte: cider
Sak du stal: blablabla, jag snor inte :)
Mat du åt: mat och mat, glass
Gången du åt en 7-Eleven korv: korv? uschuschusch.
Människa du slog: lara :) idioten la sig på oss :(
Stora bussresesan: i grekland typ
Långa telefonsamtal: vetinte
Dusch: igår
Irritation: ehm .. vetinte

FÖRSTA....
Bästa kompis: isabelle
Jobb: vetinte
Inhandlade skiva: jadu, jag har ju världens super minne?
Begravning: ingens :D
Piercing/tatuering: öronen
Fiende: apan på bengtsgård, den tog min mössa :(

Kommentarer
Postat av: cassandra

Fiende: apan på bengtsgård, den tog min mössa :(



HAHAHAHAHAHAHHAAHAH!!!!!!!!!

hehe, loveu bff

2009-09-20 @ 15:05:48
URL: http://cassandraaklemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback