fredags mys!

cassi kom till mig igår så gjorde vi inte så mycket så kom casse och en annan och sa hej lite så gick vi ner och mötte malin. så stack casse och hon andra så vi gick upp till mig resten, sen kom dennis och johannes sen stack dom igen så satt vi på ballkongen lite sen vid lite efter åtta cyklade jag och cassi till maxi och köpte godis för 71 kr, feta? nejdå. efter vi hade vatt på maxi cyklade vi och köpte pizza, haha. men sen resten av kvällen satt jag, cassi och malin på ballkongen med datan och massa godis och krängde pizza, mysmys. och cassi är fan helt körd i huet hahaha.  men ja, sen stack malin vid elva och typ halv tolv kom dennis och johannes, vid tolv kom mamma och hennes kompis hem men dom stack igen vid ett (y) vi typ bara .. tittade på film och sånt sen gick cassi och la sig i antons säng så jag slapp ligga på golvet så jag, dennis och johannes kollade bara på film och sånt .. jag somnade nog inte förrän vid halv fem eller något. äeh pallar inte berätta allt nu har dennis och johannes stuckit och cassi ska dra sanrt och då kommer carro och cassie så ska jag färga carros hår, pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback