lara malinic, lara malinic, lara malinic, lara malinic (v)

jag och lara stack till råå igår och där va lite folk, sen typ vid lite över tolv tog jag, lara, dennis och johannes bussen till knutan så åt dom mc, efter det kom jacob så stack vi hem till dennis för alla vi skulle sova där. lara, johannes och jacob skulle dela säng men det gick typ inte haha och massa sånt, men iallafall hände massa saker och sånt haha men ja vi senaste gången vi kollade på klockan var hon halv sex så vet inte när vi somnade men ja, typ idag har jag och lara bara segat :o och nu kvart över sex ska jag in i duschen och göra v mig, lyckat. vi ska kanske till dag eller något, får se vad vi hittar på. pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback