snart så ..

skolan idag, musik först sen no och på no;n kollade vi bara film sen hade jag håla i typ .. 1 timme och 40 minuter och sen typ svenska fast det var någon från nått stället som kom och vi skulle göra något test? typ om hur vi mådda och sånt men ja, sen efter det var det matte och då såg vi klart på filmen. efter det hade vi idrott och vår lärare dödade oss! först skulle vi springa tre varj, ganska långa varv sen skulle vi typ springa så snabbt vi kunde en bit och gå  en liten bit sen springa så snabbt vi kunde igen resten av biten. helt död! :o sen skulle vi typ bara vila och sånt men då låg vissa och gjorde sit ups och sånt, måste få bort fettet på magen (y) men iallafall sen typ har vissa killar i min klass probelm, så nu sitter jag här med fullt med gräs innan för linnet och bh:n, inte mysigt. men ja blir bara plugg idag, pussssss



Kommentarer
Postat av: Anonym

pusssssssss på ditt ass

2009-09-26 @ 00:04:58
Postat av: röven

Din röv !

2009-09-28 @ 17:19:26
Postat av: evelina

sv: ja min röv?

2009-09-28 @ 17:32:32
URL: http://evelinaclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback