tack för igår :)

när lara kom igår så typ gjorde vi v oss i hundraelva år, helt sega va vi haha. men id halv åtta tog vi bussen till stan och bytrade till ettan, en hållplats efter hoppade david och simon på bussen så snackade med dom och sånt :) sen ja va de då fest på råå. hahaha så kul ändå, helt galna va vissa :) men orkar inte berätta om allt som hände, för det hände en jävla massa, men sen typ på natten någon gång drog vi oss hem till jacob men det tog ett tag innan vi kom dit för ida försvann tpy och ja massa sånt. sen typ stack ida och maja för skulle till ramlösastaion och möta josefine. så vi andra gick hem till jacob och fixade sängplatser. jag, lara, maja och ida fick dela på en sån dubbel luftmadrass sån hög, och jag och lara slogs om täcket, eller nej men vi låg på varandra för det va typ 111 - grader där. men ja sen hände massa igen haha och sen någon gång somnade vi och vaknade typ tusen gånger på natten och alla typ vakande vid halv sex för lara snarkade som en gris, men det va för hon är förkyld haha sån söt :) men ja, jag blev iaf också fett förkyld och fick as ont i halsen och har det fortfarande. men sen typ va vi hemma vi halv elva, elva någon gång imorse. Tvättade bort sminket sen tog vi frukost och la vi oss och tittade på film. Sen somnade vi alla tre i vår soffa haha vet inte hur vi fick plats sen typ emma låg på mig och jag låg på lara? haha mysigt. men sen typ vaknade vi och såg klart filmen sen duschade emma sen lara och sen jag och såklart kom dennis och jakob då? haha ja och massa sånt. men dom stack typ för ett tag sen så nu lagar emma och lara mat. skriver mer sen tror jag, pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback