tänk på vad du gör innan det är försent

skolan idag, ganka skön dag typ. efter skolan kom dennis och han och linnea bakade negerbollar haha, och nej dte heter inte chokladbollar, neeeeeeeeeeeegerbollar :) idioterna kletade sån gegga i mitt ansikte! men ja sen typ så tv och sånt mys. ikävll blir det bara tv och sånt, ensam hemma hela natten segtsegtsegt. pusssssss

varför gör alla samma sak? händer hela jävla tiden. börjar med att man blir tajta sen bråkar man en gång en liten skit gång så går den andra och hittar en ny och skiter i den andra även när man blir vänner igen så struntar man i att snacka med den eller träffa den, hela jävla tiden samma sak .. istället för att ta tillbaka kontakten men ändå vara tajt med den adnra också. men tydligen går det bara att vara tajt med en.


måste göras


- slinga mitt hår
- klippa topparna
- köpa nya kläder
- gå ner i vikt (det såg inte cassandra)

- fåf tillbaka kontakten med carro elr försöka iaf ..
- skaffa ny design


Kommentarer
Postat av: sandraa tuffa vallsäter :)))))

ASSÅÅ OM DU TÄNKER BANTA TÄNKER JAG SLÅ DIG JÄTTE HÅRT & SLUTA ÄTA SJÄLV, punkt slut ! (h)

puusss.

2009-09-22 @ 20:38:09
Postat av: DU VET VEM DET E (BÖRJAR PÅ K OCH SLUTAR PÅ IMBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FCKING DAM)

eve du vet vad jag tycker ge dig , fyfan vad töntigt det e du håller på med har du en sjukdom eller jag menar det nr jag säger att du och jag ska söka vård , inte ord till!

2009-09-22 @ 21:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback