varför är det så svårt att glömma det som varit?

skolan idag sen typ vid kvart över nio kom mamma och hämtade med för skulle till tandläkaren. stack tillbaks till skolan sen igen haha min mamma är sjuk hon ville inte att jag skulle gå till min lektinon hon ville att jag skulle med henne någonstans istället. haha men ja efter skolan så skulle jag ta bussen typ direkt efter när jag kom hem men jag skulle bara göra en macka, så skär jag upp typ min tumme?! höll på att dö och min mamma bara stod och skrattade åt mig?! idiot. men ja tog bussen sen och träffade casse i stan sen stack vi och solade vid ps typ? sen stack vi till knutan till eh och sen yrade vi bara rundor där, tog bussen hem vid hem typ. får se vad som händer ikväll, pussssss


jag och storasyster, såhär roligt har vi på kvällarna. haha :|

Kommentarer
Postat av: inte hana fan

ahahha så mobbad bild!!!!!!! synd att du inte ser ut så i verkligheten ahahahaha HEHEE!!

2009-09-23 @ 21:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback