chill dag

skolan idag va väl helt okej, lite konstig men ja. skulle egentligen till skolan och ha so men jag och hana stack till dunkers istället och hade musik, som vi tydligen skulle ha men ja. sen typ matte men stack från klassrummet för vissa dampade röv så vissa stack enr och satt där nere och pluggade istället sen håla. sen lunsch sen svenska, matte. på matten blev jag utelåst, tack hana!! hoppade ut genom fönstret för att hämta alis väska men de slutade att jag och väskan va ute (y) men ja, sen hade vi idrott, ganska rolig hade fotboll och ja haha. men stack hem och gjorde typ inget, skulle ut och springa men jag skulle vänta lite så la mig i sängen och det slutade med att jag somnade där haha. men sen stack jag ut och sprang och har precis duschat typ och nu ska jag börja med mitt musikarbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback