tack för kvällen

inte okrat blogga, som vanligt. men igår så kom då casse till mig igen sen kom anna också. vi gjorde väl inte så mycket först men anna åt och så när hon åt så lyckades jag välta ner en vinägerflaska så den gick i tusen bitar och anna fick en bit i tån så det började blöda haha. sen råkade hon trampa på en så skulle vi försöka få ut den men nej, vi fick inte ut den haha där satt vi med saxar, pincetter och allt haha! men ja sen typ åt jag och sen stack vi till maxi och handlade godis och en film, hehehe. påvägen hem fick vi sällskap av två snubbar och han ena bor tydligen i huset brevid mig haha, men dom va fett roliga. men sen satt vi och fetade oss och såg filmen, casse stack vid lite över elva och anna sov här. haha mamma kom hem i natt vid ett kanske och vid lite vöer två fick jag och anna cykla och hämta cigg till henne och om jag gjorde de så va mitt utegångsförbud över, härligt ;) haha men när vi stod där nere i källaren så precis när vi öpnnar dörren så skrämde arvin oss, jag höll på att spy (?) så rädd jag blev och anna började nästan gråta haha! arvin och hans kompis hade stått där utanför och förmodligen hört allt vi hade sagt (hade försökt komma på världens bästa plan så att dom inte skulle se oss) haha. men ja sen cyklade vi och hämta ciggen och sen typ pratade jag med arvin och hans kompis lite och sånt. sen när jag kom upp satt jag anna och mamma och pratade, vi fick inte gå och lägga oss? haha men anna somnade typ vid fyra och jag vid halv fem. och idag har vi bara segat och sen stack jag till kolle med mamma och josse.



fler bilder kommer sen när jag får dom av casse


Kommentarer
Postat av: Arvin

HAahaa :D:DP:P:P Rätt åt dig! The hills.

2010-04-14 @ 09:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback