om du försvinner finns jag inte kvar

det var inte meningen att såra dig. jag ångar det så sjukt mycket, har aldrig ångrat någor såhär mycket förut. jag vet att jag är inte den du vill att jag ska vara, jag försöker så gott det går men det är så mycket i mitt liv som händer så jag lyckas aldrig. jag vill att du ska veta vad som händer i mitt liv men jag kan inte.. ingen vet hur jag egentligen mår, hur jag har haft det, hur jag har mått eller något. jag ska bättra mig, jag lovar. jag ska göra allt för att bli en bättre person. jag vill att du ska kunna lita på mig men jag vet att du inte kan göra det nu, det förstår jag men jag ska fixa allt, jag vill att du ska kunna lita på mig en dag igen. du får alla att må bra, du gör så alla har det bra, tänker på andra först innan du tänker på dig själv, du är den jag ser upp till. jag älskar dig.. förlåt mamma ♥

Kommentarer
Postat av: Eva -Karin

Tack

2010-04-02 @ 00:33:06
Postat av: cassandra

<3<3

2010-04-02 @ 10:54:29
URL: http://cassandraklemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback