you could be my new boy

så, nu ska jag skriva om idag. första lektionen va sjukt nice, vi var halv klass och jag satt typ bara och lyssande på musik, vi fick skriva av varandra för våre lärare sa att det gick sanbbare då haha, och vi fick ha musik på högt från vår sån sak, ja va de nu heter. haha sen på typ lunchrasten samlades typ alla killar runt mig och sandra för dom trodde vi skulle slå en tjej på skolan, haha sjukt kul de såg ut, alla stod runt oss sen stod det massa i fönsterna i skolbyggnaden, men jag och sandra skulle ju aldrig gjort något sånt.. ;) men ja, resten av dagen va väl bra, hade inte idrott idag så slutade tio över två, men stannade kvar i skolan till halv och väntade på sandra. men ja, nu sitter jag och pratar i telefon med casse.



bilder från idag

Kommentarer
Postat av: sandra

nej klart.....vi skulle allldrig kunna göranågot sånt speciellt inte mot den snygginigne,höhöhöhöhööh

2010-04-29 @ 22:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback