danmark

hann inte blogga igår för gick upp halv åtta - åtta någon gång. sen vid nio gick jag ner till bussen och mötte mormor där. sen på knutan mötte vi upp vera och gunilla sen tog vi tåget. vi gjorde sån öresund runt, hoppade av i köpenhamn och gick i affärer och sen in på sån guinness record sak. senare åt iv och sen tog vi tåget till bakken. man blev ju lite blöt i vissa karuseller haha. men riktigt roligt va de där, haha. och typ "klämmsaken" haha ;d skitsamma ingen fattar förutom jag och vera men ja vissa är ju inte alls diskreta när dom kollar. men har nog inte skratta så mycket som jag gjorde i en karusell för vera va så jävla rolig haha. aja nu ska jag äta och sen tjocka mig med mina maltesers och toblerone, ehehhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback