fuck allt ibland asså

hejhej, igår så var jag bara med sandra och så. sen på kvällen så satt jag, anton och mamma bänkade framför teven och såg på björn när han åkte, hehehe vi var helt speedade typ haha. men sen efter de hände det lite saker, och ja.. sen kunde jag inte somna på ett tag, men till slut somnade jag. skolan idag,var på fredriksdahlskolan idag igen och gjorde filmen, jag satt mest i en soffa och kollade på simons mobil hehe. men ja, sen tillbaka och åt och sen franska. slutade kvart över två och har bara suttit här sen dess. allt är bajs idag, va helt jävla depprimerad i förmiddags typ. blbabalbaba, skriver mer sen. pusss

Kommentarer
Postat av: natalie

hör av dig om det är något du vill prata om <3

2010-02-17 @ 21:39:58
URL: http://nataaliekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback