hahahahah dör

hejhej, skolan idag va chill. börjhade halv nio på fredriksdahlsskolan för vi skulle spela in film och sånt. och så laddade vi upp enbild på en tjej i bh på min bdb för de skulle vara med i filmen. så glömde vi ta bort bild helevten haha så ja. ni som sett den så va de inte jag på bilden. men iaf, stack hem och sen till maxi med mamma, köpte godis till mig och anton tills imorogn och sånt. sen hem och efter ett tag så kom sandra. skrattade som fan innan hahahaha, gud! men ja sen tränade vi hahahahahahah fyfan! helt cp. men ja nu gör vi inget, men skriver mer senare, pusss

sandra: det låter som du bajsar
efetr några sekunder
sandra: tryck ut dom!!!

hahahahahahhahaha dog! ingen fattar mer än oss men ja whateveeeeeeeer :D

Kommentarer
Postat av: lara

hahaha oj (a) du är typ aldrig inne på msn ju! :o

och jo för att.. jag hade lust! haha :D nej men okidoki vi ska ses i veckan förstått? och ja du har veeeeeerkligen missat en massa hihi :$<3<3

2010-02-11 @ 17:44:00
URL: http://laraamalinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback