hehehe

Vad heter du? - evelina
I mellannamn då? - clara
Vart bor du? - helsingborg
Trivs du där? - jadå
Har du körkort? - nej
Äger du några converseskor? - ja, mina älskade skor (L)(L)(L)(L)
Favoritdjur? - sandra = apa
Vad spenderar du dina pengar på? - kläder, godis och .. skit
Festar du mycket? - njäeh, sådär
Sprit, cider, vin eller öl? - cider och öl
Brukar du bli för full? - nej :)
Antal kuddar i sängen? - tre
Mc donald's eller burger king? - DONKAN !
Är du allergisk mot något? - pollen och ngt vi inte vet vad
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - blå
Vad åt du till frukost? - två mackor
Hur ser du ut idag? - jätte söt och nyvaken/sandra:D
Har du haft sex idag? - ja, jag och sandra tog en snabbis precis
Hur svarar du i mobilen? - hej de e evelina
Vem ringde du senast?  - patte tror jag, orkar inte kolla
Antal timmar sömn inatt? - 7
Sov du ensam? - nej, med min älskade sandra
Vad innehåller din favoritnattmacka? - oooooost


STUFF...
Tar du droger? dum eller? idiot
Dricker du? kan hända väl ..
Vilka kläder sover du i? trosor och stor tröja
Har du varit kär? - men ja
Kör du bil? - nej
Har du ett jobb? - nepp
Gillar du att ha folk omkring dig? ja


DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit? nej
Köpt någonting? - bussbiljett, haha
Sjungit? - jadå
Sagt "jag älskar dig"? - ja
Träffat nån ny person? - ja :)
Kramat någon? - ja
Kysst/hånglat någon?  - ja :)

FÖRSTA....
Bästa kompis: isabelle
Begravning: ingen
Piercing/tatuering: öronen
Fiende: apan på bengtsgård, den tog min mössa :u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback