helgen

så nu ska jag skriva om helgen, men jag skriver inte så detaljerat, orkar inte heheh.

fredag: skolan, sen hem med sandra. sen kom chatarina och emelie så åt vi och sånt. sen stack jag och sandra till ättekulla sen till stan och sen till mp med patte, filip, adam, mommo, nikola, dag, wife och max. efter ett tack stack mommo, dag och wife. och ja, var där och massa saker händer och hehehe ja. sen vid ett vandrade jag och sandra hem till mig, åt och sen sov.

lördag: typ vaknade med sandra sen stack hon, gäster kom så åt vi massa gott och sånt, och sen kom emil och alexander. såg film och sånt sen stack dom vid tolv.

söndag:var med sandra, stack och solade vid lite över sex och jag lovar jag har aldrig tått så snabbt dit och hem! herregud :o haha men de va för vi skulle träffa simon och emil och dom va typ på väg till oss så vi fick gå snabb som fan och sola haha. sen mötte vi dom och sen hem till mig, såg film och brottades typ haha!

tack alla för en mysig helg, nu orkar jag inte skriva mer, ska hoppa in i duschen tror jag. skriver nog mer senare ikväll, pusss

Kommentarer
Postat av: pia hildingsson

om man nu e uppe på ättekulla varför hälsar man inte på sina små kusiner då???kusin moa undrar???....

2010-02-09 @ 19:57:49
Postat av: evelina

sv: för vi var på burger king i fem minuter sen var vi tvugna att ta bussen igen! nästa gång lovar jag att komma och säga hej!!!

2010-02-09 @ 20:44:26
URL: http://evelinaclara.blogg.se/
Postat av: Anonym

filip och adam och mommo vem e de nu då:o

2010-02-09 @ 21:59:44
Postat av: evelina

sv: vaa? vad menar du? vem du nu är

2010-02-10 @ 08:04:16
URL: http://evelinaclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback