hihihih

hejsansvejsan, kom hem från skolan för tio minuter sen typ. hade först musik och herrejävlar vad min grupp är duktig p att slå på tummor och spela elgittarr! haha förfan. men ja, sen tillbaka till skolan och hade nationella. hade från tjugo över tio till ett, satt till kvart i ett. var riktigt nervös att jag inte skulle hinna. men skrev iallafall sju sidor så ganska nöjd. men nu sitter jag här och ska snart kolla tv och sen göra annat. plus jag är påvädligt bra humör nu för solen är framme hihi, när jags krev provet så lös den på mig så mina ben blev helt varma, ååh sommarkänsla! :') aja skriver mer senare. pusss

Kommentarer
Postat av: VICTOR!

ELBAS !!!!!!

2010-02-11 @ 13:55:34
Postat av: evelina

sv till victor: haha va?

2010-02-11 @ 14:27:32
URL: http://evelinaclara.blogg.se/
Postat av: cassandra

JAG ÄR PROUD OVER DIG

2010-02-11 @ 16:49:01
URL: http://cassandraklemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback