hiss/diss



sandra:
såklart så hissar jag lilla älskade sandra, för hon är så jävla bäst och allt! hon är precis allt allt ALLT och då menar jag allt! hihiihih jag älskar henne mest mest mest mest!

nationellaprovet:
japp, haha nu tror ni säkert att jag är dum i huvudet men nej jag hissar inte själva provet. jag hissar mig själv, hehehe nej men att jag svarade på alla frågor! hehehehhe :D

rosa klänningar:
så jävla fint fint fint! man dreglar när man ser de! "seximama"/sandra




snön:
jävla äckel fuckign bajs äckliga skit snö! jag hatar det nu, innan va jag värsta sån ååååh så mysigt med snö! men nu ska det bara bort bort bort! det är kallt, man blir blöt och ..det är kallt. nej nu ska det fan bort, vill inte ha de mer!

grått på grått:
tycker det är fult. jessica fick typ mig att inse hur fult det är att ha grått på grått. USCH!

att jag och ali glömde våra väskor:
ja, vi glömde våra väskor på fredriksdahlsskolan så vi fickcykla tillbaka dit. eller ja han cyklade jag åkte där bak hehee, men det va så kallt. :(

Kommentarer
Postat av: sandra

hhiiiiihiiiii JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN MESTMEST DU ÄR MITT ALLT EVELINA!!! ALLLLLLLLLLT!

2010-02-10 @ 21:08:28
URL: http://sandrastephanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback