om igår och idag

så, nu har jag lyckats komma in på bloggen. nu ska jag berätta om igår, skolan och sånt först sen gjorde jag och sandra v oss och sen åt med min kära lilla familj. sen gick vi hem till henne för hon skulle hämta pengar sen bussen enr till bion och hämta ut billjetterna och sen gick vi till th. handlade godis och sen tillbaka till bion. den va jätte bra och jag och sandra vill vara en avatar :( haha, men ja sne hem hon hem till sig och jag hem till mig. låg bara i sängen och såg film, trade (och hana du ska få tillbaka den snart, ska bara se den några gånger till hehehe) men sen somnade jag typ så såg klart den idag, riktigt bra! men sen typ ja gjorde jag saker med mamma idag och sånt sen har jag inte gjort ngt typ. frida kommer snart och sandra med, looooove. vet inte riktigt helt än vad vi ska göra men vi får väl se. skriver mer senare och bilder kommer nog också, pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken film såg du hemma?:)

2010-02-20 @ 23:27:38
Postat av: evelina

sv till anonym: trade :)

2010-02-21 @ 12:06:31
URL: http://evelinaclara.blogg.se/
Postat av: Hana

Visst varen' braaaa!!!

2010-02-21 @ 15:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback