tack tjejer för igår! :*

hellu, nu ska jag berätta om igår. frida kom hit vid sju sen gick vi och hämtade pizzerian och hämtade mat. s kom sandra dit sen gick vi hem till mig, åt och sen gjorde v oss. sen segade vi sen vid halv tio tog vi bussen till stan. vi hade sju minuter på oss att göra klart oss och springa ner till bussen och jag lyckades springa in i min port och sen direkt när jag kommer ut ur porten skriker jag "frida, frida jag sprang in i dörren!!!!" sen direkt efter låg jag på marken haha jävla snö :( men ja, vi hann iallafall med bussen och jag skakade typ hela vägen ner för jag hade ramlat hahaha. men sen .. ja i stan träffade vi matte och oscar lite sen kevin och fridas kille. men jag och sandra yrade rundor och sånt för frida va tvungen att prata med sin kille. sen typ.. är där en jävla kille jag vill veta vem han är, sandra du får hjälpa mig jag måste veta vem han är! :( jag kände igen honom och han kände nog igen mig för han glodde riktigt mycket haha! men ja, sen typ gjorde vi lite saker och sånt. jag och sandra trodde vi skulle dö eller något när vi gjorde en sak, fett läskigt! bra att jag hade sett trade kvällen innan. haha men ja, sen gick vi till den parken .. som jag bra för de inte kommer på vad den heter. äeh skitsamma. men ja, fett roligt hade vi hahahaha! och på vägen hem hahahaha. men ja, sen stack sandra hem till sig och jag och frida hem till mig, hahaha så roligt. men ja, sen när vi kom hem så satt vi typ bara i min säng och åt chips?!?!? vafan tänkte jag med egentligen, hade vatt nyttig hela dagen sne bara åt jag chips som jag typ aldriog annars gör för det är fett äckligt! men aja. vi somnade sen någon gång iallafall. och idag typ gick vi upp och åt sen gjorde v oss sen stack frida hem till sin kille och pappa kom och hämta mig för vi skulle på kalas. roligt, men vi stack ganska tidigt för anton skulle på samling. men nu orkar jag inte skriva mer för jag är så jävla död. helt sjukt! ska nog gå och ta bort mitt smink, eller jag vet inte. äeh skitsamma, skiver mer senare. pusss

Kommentarer
Postat av: sandra

tack själv världens bästa evelina!

2010-02-22 @ 13:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback