svar på frågorna

nu ska jag svara på era frågor som vissa tjatar om, haha :)

Hej!

Varför gnällar du nästan om allt? Är det P-Pillerna?

för att det finns såna som dig som är fett jobbiga! :D


tjena :)

vad har du för BH storlek? :)
lite olika faktiskt :)


Ligga :D?

ja helt klart, din eller min säng? :)


Har du fin rumpa (;
avgör själv, jag tycker inte de iaf ;p


hur många har du haft sex med ? ;)
3


är du en pajas? :O
alltid


är din rumpa gossig ? :$
haha lille emil, den är värsta kudden vettu (;


Hur mkt tycker du om din kusin emma? XD(a) Haha ne men, har du löshår eller är ditt hår långt naturligt?? (för de va långt sist jag träffa dig om ja minns rätt)
haha väääääldigt mycket! :D nope, inget löshår :)


1. är din blogg känd?
2. finns där någon i din skola som du typ hatar? isf vem?
3. är det kul att vara fjortis?
4. har du tagit betalt för att ha sex?
haha nej min blogg är inte känd.
ja det finns det faktiskt, en riktigt falsk person
.
om du tycker jag är fjortis så är det ditt problem, jag bryr mig inte men jag tycker inte själv jag är fjortis.
nej verkligen inte!



vilka ställningar gillar du att köra?
har du haft en kuk i röven?

jadu ;)
vafan är det för fråga? och om jag nu haft det tror du jag hade skriver ut det här?


men palla alla omogna frågor?!
eftersom jag bryr mig om dig hihi.. är du lycklig mitt lilla hjärta? i miss you badly :(

vissa är jävligt omogna! :D hihihi klart jag är det :D jag saknar dig med klemman, väldigt mycket! :(


1. hur lång är du?
2. vilka två kropps delar är du mest nöjd med?
3. när förlorade du din oskuld?
4. saknar du någon av de vänner du knappt snakkar med? om jah, säg 5 st..
5. vilken linje ska du gå sen?
6. gillar du någon just nu?
7. hur fixar du ditt hår ?:)
hoppas gärna du svarar på alla..

jag är 172 cm
hmm .. haha inget faktiskt!
när jag var 14
ja det gör jag .. cassandra holmquist, lara, carolina, maria och cassandra
naturbrukslinjen - häst men ska nog göra omval, så jag tar mitt andrahandsval som förstaval som är sos på olympia.
gillar och gillar .. lite kanske :)
haha ärligt så gör jag typ ingenting med mitt hår, tvättar det och sen låter det självtorka :)


vilket gymnasium ska du gå på?
hur många bästa vänner har du haft?
är du släkt med isabella sjöstrand?

östraljungby om jag inte gör omval till olympia
4
haha nej det är jag inte


saknar du inte maria? ..
OM jag gör! saknar henne riktigt mycket .. även fast vi umgås lite så saknar jag det vi hade innan


vilken plattång andvänder du ?:DD
och vilket schampo ?

jag brukar inte platta mitt hår, gör bara det ibland om jag ska på något speciellt eller så, och jag vet faktiskt inte vad den heter men ska fråga mamma sen när hon kommer hem haha!


töönt :D hur många besökare har du varje dag? :D
ricci du är tönt! :( haha jag har faktiskt inte så många besökare (a) men det varierar från 30 - 80 per dag ungefär :)


tkr du att din bror är snygg ?
eller ser bra ut ?:D

hahahahahahahahahahha, verkligen inte! han ser ut som en fet kossa! :)


&&&!!!
kunde det va hemma hos dig? du vet det dära :*

haha ricci din tönt! :D vi tar det på msn istället haha (a)


hur är det mellan dig & killarna gumman? ;)<3
haha jadu sanna .. jag vet inte riktigt (a)<3


1. vem gillar du?
2. röker du?

gillar och gillar .. jag vet inte faktiskt
nej det gör jag inte


vem tycker du om? :D<3
vi kan ta det sen natalie :D<3


vad heter din bästa kusin vavava?
varför är du sötast?
BAJSTOLLE

jag troooooor hon hette vera .. japp så heter hon! :D
är jag inte, du är! :(



om du solar, vart isf? :)

på tågaborg :)


vem gillar du mest i din klass?
tjejerna ofc :)


Vem gillar du mest i din klass?
Vilken kille tycker du ser bäst ut?
Gillat någon i klassen förr?

Tack för mig :)

tjejerna :)
erhm .. ärligt talat ingen haha!

inte vad jag kommer ihåg iallafall haha


hur många syskon har du?
vem av dem gillar du mest?

två rediga och en låtsas typ
alla kan vara jobbiga men ibland kan dom väl vara snälla, men jag vet inte


vem gillar du mest av dina syskon?
dom heter väl typ anton och linea?

samma svar som på frågan över
ja mina rediga, och sen min "storasyster" heter josefine


Vem gillar du mest i din klass?
Vilken kille tycker du ser bäst ut (i din klass)?
Gillat någon i klassen förr?

Tack för mig :)

tror du har skrivit samma frågor två gånger? så kolla på svaren lite högre upp :)


do you love me? :D:D ijihih <3
hihi klart jag gör nette (a)<3


hur länge har du och sandra kännt varandra?
vi har gått på samma skola sen hon började förskolan, men vi har inte umgåts eller ens pratat mycket innan, jag gick tydligen alltid och sneade henne haha! men vi började umgås mycket i höstas typ :)


älskar du mig?:( för jag älskar iallafall dig mest.yeeeyeeee! <3<3
jag älskar dig mer än mest sandrispandis! <3<3



vem e den most evil du känner?!?!
HANA!


- Skulle du vilja hångla med Kissie?
haha nej


har du sögit av ngn?
skriver inte ut det här


varför e du så stolt över din kropp?

det är jag verkligen inte


hur många har du strulat med sen det tog slut mellan dig och dennis?
hmm .. 8 st

Kommentarer
Postat av: hana den bästaste

hahahahhaahhaha så jävla rolig EN FET KOSSA !!!

2010-02-03 @ 19:23:20
Postat av: Anonym

saknar du Dennis det minsta lilla?

2010-02-03 @ 19:25:34
Postat av: evelina

sv till anonym: nej

2010-02-03 @ 19:41:04
URL: http://evelinaclara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem gillar du mest i din klass?

Vilken kille tycker du ser bäst ut (i din klass)?

Gillat någon i klassen förr?

---



Det var mina frågor, och jag tyckte inte att du tog dom väldigt seriöst :P



Fråga nr 2 t.ex., någon kille måste se bättre ut än alla andra..



1an också men tack ändå :)

2010-02-03 @ 20:15:17
Postat av: Anonym

om du måste välja någon av dina ^riktiga^ syskon vem gillar du mest då?

2010-02-03 @ 20:26:48
Postat av: lara

din lilla jävel vi snackar fan inte längre!!

du hör av dig så tar vi o ses en dag eller va säger dooo? :d :D D:D:dmd ,djoeiotfes



2010-02-10 @ 11:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback