äkta vänskap ♥

sandra hade skrivit en text på sin blogg, blev helt tårögd!

jag är så glad att jag har dig vid min sida när det gör som ondas i mig,när allt känns som det ska försvinna och lämna mig,när inget går som det ska.. men då vet jag att jag har dig vid min sida,som hjälper mig,lyssnar och förstår mig och då försvinner allt det och jag glömmer det för stunden. det är den bästa vännen man någonsin kan ha och den bästa vännen har jag fått..evelina sjöstrand.
Jag vill att du ska förstå hur mycket du verkligen betyder för mig. Bara på dem här få månaderna har jag kommit närmare dig och det du och jag har det är speciellt för mig. Du är inte som alla andra du är speciell. du har den dära speciella platsen i mitt hjärta som ingen kan ersätta. aldrig
Jag säger inte bara detta. jag menar verkligen det,av hela mitt hjärta.
3 ord, en mening. jag älskar dig..
evelina sjöstrand♥
och nu när jag har dig,släpper jag dig aldrig vännen min

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter hennes blogg? :D

2010-01-26 @ 19:50:10
Postat av: evelina

sv till anonym: sandrastephanie.blogg.se :)

2010-01-26 @ 22:04:25
URL: http://evelinaclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback