förkyld som ett svin, drogad som en cassandra klemm

åååh, är helt förkyld! sitter här med öppen mun och försöker andas, ser helt drogad ut och är jätte trött! smart idé är att gå och sova men nepp! jag ska duscha och sen packa för sticker imorgon och kommer hem på söndag kväll. åker tidigt imorgon så borde nog hoppa in i duschen nu så jag kommer i säng om helst en timme iallafall. och det ligger en tampong i min säng som är använd! hehe nej men använd i näsan haha sandra är sjuk. men nu ska jag hoppa in i duschen, kommer somna på vägen dit men jaja. juste! en sak som är jobbigt, att nu när jag ska iväg så kunde jag gjort annat i helgen! kunde träffat en viss person eller festat, varför just denna helgen jag ska iväg?! damp på de :( aja, pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer dööööööööö.. fast det bara är 2 dagar typ:'( bajskorv ska ringa dig imrgon kväll.hihih <3

2010-01-30 @ 00:56:39
URL: http://sandrastephanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback