han är min superduper kille och han är bara min , SUPER LÅT :D

hej n utänkte jag berätta en berättelse om sandra vallsäter.. varför ska hon vara så cool och tuff egentligen eller bara så allmänt bäst? HERREGUD!?!?!?!?!?!!? ska man dö eller.. önska också att jag var så cool och tuff som henne..
MEN NEEEEEEEEEEJ SKÖÖJAAAAAAAAA sandra som skriver sååklart(h) menmenmenmenmen jag har typ en såndära icakasse brevid mig med en massa godisoch jag är ju sån LOVER av godis,muuuuuumsSSSSSSSSSSSS men blablbla jag har KULLLLLLLLLLLLLLLL HEHEHEHEHJSIUOGDSUIHFSAKDUD och nu kommernågon hit och sover OHHHHHHHHH EVELINA OHHHHHHHH OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH nej skoja , haha jag är allt för rolig BAWJBAWJ , POUS :D:D/ sandraaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback