kan du svära på att du alltid ska vara nära?

hejhej, jag och sandra har vatt riktigt riktigt riktigt sega idag, va typ ute i snön med bikini först sen när vi kom in har vi bara degat typ. sen satt on bara vid datan och jag låg i sängen med en varm flaska på magen, tjejer förstår nog varför. sen började hon sminka sig och sen sminkade hon mig för vi skulle ta fjortisbilder haha. och fyfan vad brun jag blev! men det syns inte så mycket på bilderna men jaja. men mitt när hon sminkade migså skulle vi hjälpa mamma med att bäraupp kassar, haha jävla styrketräning :o hahaha så där sprang jag runder med ett sminkt öga, såg nog lite cp ut men ja. sen tog vi massa bilder och sånt och sen gick hon vid nio. men nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink, pusss



Kommentarer
Postat av: sandripandi tuffing:$$$$$$$$$

ja jag svärrr :$ :D:D:D:D:DD:D:D:D::DD:D:D::

2010-01-08 @ 01:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback