lyckad dag! :D

hejsanhoppsan, sitter i sängen med datorn och sandra sitter på andra datan hehehe :D vi tjockar oss, som vanligt! sebbe, anton, jag och sandra åt pizza innan hehehe ännu mer tjockisar men vafan! :D och nu är dom på bio men ja, på badhuset så va de en sån kille som följde efter oss!!! :| så ville han att vi skulle fotta han och sånt så kunde han knappt svenska och hans ena öga kollade rak fram och andra rakt ut åt sidan! haha men ja, har nog aldrig skrattat så mycket när jag badat som jag gjorde med sandra nu hahaha :D och sen när vi hoppade ner samtidigt en gång så råkar hon sparka mig hårt som fan på röven så trodde hon att hon sparkade mig i huvudet så hon trodde jag skulle drunkna så hon bara drog upp mig hahahahha dog! men ja sen kom danny dit också så träffade han :) men ja sen stack vi till th och köpte lite godis sen bussen hem och nu sitter vi här :D:D:D heheheh, speeeeeeedad. men enj nu måste jag packa till imorgon! pusss


Kommentarer
Postat av: linnea den bäästa:D

jag sa ju att det bara fanns feta blattar däär:D

2010-01-30 @ 20:51:25
Postat av: Anonym

jag sa ju att det bara fanns feta blattar däär:D

2010-01-30 @ 20:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback