mitt 2009


red ut mycket med maria


skadade mig så fickgå påkyckor i typ två veckor


slutade åttan


tog en massa fjortisflipp bilder med carro


åkte till grekland med maria


va ute och gick med marias hund massa gånger


va på stranden väldigt många gånger


blev blond


blev kär för första gången på riktigt


krängde massa b&j


var på ekebo med carro


började umgås mer med sandra som jag verkligen inte ångrar!


var på ullared för första gången i mitt liv


tog av min tandställning


fick jullov


fick en riktigt rolig nyår!

och en massa fler saker som jag inte orkar lägga upp

Kommentarer
Postat av: SaNdRa vallsätooooooooooooorr

kan jag få hon dära fula blondass msn ? SÅ FUL OCH SNYGG HON EEE!!! :$$$$$$$$44

2010-01-09 @ 13:49:47
Postat av: anonym

jag saknar dig fortfarande, du vet vem det är

2010-01-29 @ 20:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback