nyår - riktigt lyckad kväll/natt!

hejsanhoppsan, inte hunnit blogga något. galen kväll igår, riktigt roligt! :D jag och sandra stannade hemma så sandra var här och chatarina och erik. så åt vi gott och sånt, sen jävlar i det bev det disco på mitt rum haha! det började med att jag och sandra satte påtyp,freestyle -vill ha dig och då kom mamma och chatarina in hoppande påmitt rum haha sen blev det att dom två, jag, sandra och linnea stor där coh dansade hahaha! men sen vid halv tolv kom mats och oliver sen litei tolv gick vi ut och började smälla. dom brevidoss, deras raketer typ 4 stycken hade typkommitpåmarken och sånt, sen när vi skullegå kom en påmarken typ 6 meter ifrån oss så jag och sandra bara sätter oss ner på marken, och om jag inte hade gjort det hade jag fått den i mitt huvud. fyfan .. sandra fick riktigt mycket panik när hon såg det! och då blev mamma och erik riktigt förbannade så mammagårditoch skriker haha, men dom hade fan ingen koll alls! så vi gick. men sen hem och mös och sånt. berättade verkligen inte allt nu men orkar inte men nu ska ni fålite bilder :)






















Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte skriva vad du fick i julklapp? (a)

2010-01-02 @ 15:06:15
Postat av: Anonym

vrf e bildena så.. typ.. fyrkantiga? :s

2010-01-02 @ 20:16:21
Postat av: Anonym

eller haha, bilder brukar vara fyrkantiga, men det e såna fyrkantsaker i bilderna, om du fattar? :)

2010-01-02 @ 20:18:08
Postat av: Anonym

sv till anonym: nu fattar jag ingenting :|

2010-01-02 @ 22:03:59
URL: http://evelinaclara.blogg.se/
Postat av: corre :)

oj, glömde skriva namn innan.. :s

haha, jag äger på att förklara host..

men du vet på picnik, så finns det sån effekt som man kan ta om man typ vill täcka saker? såna rutor? nt såna svarta som du knarkade innan (a) utan såna normala, typ? så att det bara blir fyrkantiga små saker? haha, gud, jag känner att detta går väldigt bra.. fattar knappt själv, men..

haha, om du tittar noga ser du nog vad jag menar :)

så söt du e btw :o

2010-01-03 @ 12:13:56
Postat av: Anonym

VEM FAN STRULAR DU MED ?:d:d:d:d:d:d

2010-01-03 @ 21:32:45
Postat av: Anonym

sv till corre: jag fattar seriöst INGENTING! vafan snackar du om kvinna :|:|

2010-01-03 @ 23:06:53
URL: http://evelinaclara.blogg.se/
Postat av: corre :)

HAHHAH!

jag e hos lasse nu, och där e bilderna nt såna, men dom va det hemma hos mig, och dom va det hos monica.. jag fattar nt..

hm.. helt cp :o men iaf, det va såna rutor i bilderna.. men det e det nt här, och antagligen nt på din data heller, så skit i det jag sa innan! :D

2010-01-04 @ 13:18:58
Postat av: corre :)

HAHHAH!

jag e hos lasse nu, och där e bilderna nt såna, men dom va det hemma hos mig, och dom va det hos monica.. jag fattar nt..

hm.. helt cp :o men iaf, det va såna rutor i bilderna.. men det e det nt här, och antagligen nt på din data heller, så skit i det jag sa innan! :D

2010-01-04 @ 13:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback