sandra 'hjärta' evelina

hejhej, inte hunnit uppdatera idag. mamma väckte mig vid tjugo i nio så gick upp och togpå mig och sånt senkörde vi till tandläkaren. hade tid nio, kom ut där ifrån typ fem över nio, snabbt gickde :) men sengick jagoch mamma och handlade birkabullar sen körde vi hem igen. så kom sandra till mig typ direkt efter vi kom hem så kollade vi bara tv och sånt, så lyckades jag somna haha. så sov lite och så, sen hoppade jag in i duschen. efter det så typ sminakde vi oss sen tog jag bort mitt smink igen för det blev helt fuckat hgaha, sen sprang jag rundor osm en galning för att hitta kläder. så det tog sjukt lång tid, sen sminkade jag mig igen. så hittade jag en tröja och sen tog vi bussen till ih. va där ett litet tag sen gick vi till mc för sebbe, oscar, ludcig och clas. sen gick vi tillnetto och då kom en till kille som jag nu glömt namnet på haha. sen gick till till ih igen, va där till lite i fem coh sånt. sen skulle vi gå till bussen och sånt, och idiot sebbe mulade mig hela tiden, hehe :( men typludvig och oscar kastade snöbollar på sandra hela tiden men inte på mig för mitt lilla hot funkade, hehehehe. men sen cyklade oscar och efter ett litet tag gick ludcig och sebbe tog bussen såjag och sandra gick hem till henne, så åt vi och sånt där. sen nu är vi här hemma och gör ingenting, hn sover här inatt iallafall :D:D:D:D men nu orkar jag inte skriva mer, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback