snabbt inlägg

hejhej, inte bloggat idag hellerför har inte hunnit. så nu blir det ett snabbt inlägg. igår sov sandra här, vi åkte till laröd vid nio och träffade några kompisar och sen kom vi hem vid ett. vi blev rånadepå tio kronor också. sen när vi kom hem åt vi och sen efterrätt, chokladpudding hehehe. sen satt sandra och grät jätte mycket för hon tyckte synd om mig, det kallar jag vänskap! så jävla söt är hon. jag somnade vid tjugo i fem och sen hon senare och jag gick upp lite över nio och duschade. sen väckte jag henne och vi gjorde v oss, stack till ih och va där med massa roligt folk. efter det stack jag, emil, sandra, sebbe, simon, clas, någon kille, han jag glömmer namnet på hela tiden, max och wifesson till torino och åt pizza, satt där typ i evigheter men roligt iallafall. sen va vi bara ute och sånt, kom hem för typ en timme sen och nu ska jag se på film, pusss


linne - kommer inte ihåg
kofta - hm
tights - hm
strumpor - eva-karin har stickat
armband - gina, hm och något mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback