tack för igår alla :D

hejhej, vaknade vid nio men somnade om sen vakande jag vid tio igen så nu sitter jag här med sandra. men lite om igår, vi gjorde v oss men sen blev mitt helt cp så fick sminka om mig hehe. så hann inte ta några fotto eller något haha. sen fick sandra sina presenter och sånt och sen ja när vi körde dit så fick vi typ stanna så jag och lukas bytade plats för vår lilla bil klarade inte av att ha lukas och anton på samma sida haha. sen höll vi på att krocka, idioter. sen iallafall kom vi in typ vid tio i tio, lite segt men skitsamma. sen jävlar i det :D:D:D:D blev sandra galen haha! jävla blondin :( nej men hon va gullegullgull. men riktigt rorligt iallafall. sen sandra den idioten gjorde en sak som hon ska få igen för sen! men det tar vi en annan dag :D:D:D men ja, sen tog det hundra år tills vi fick jackorna men sen äntligen kom vi ut så satt vi i bilen och väntade på anton och lukas. sen äntligen kom vi hem, tvättade bort sminket och åt sen somnade jag i zaccosäcken när jag, lukas, anton och sandra såg på tv. vaknade igne vid halv fem och gick in och la mig. men nu orkar jag inte skriva mer men det blev riktigt riktigt riktigt lyckat igår, tack världens bästa sandra och alla andra :D pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback