uttråkaaaaaaaaaaaaaad

ÄRLIGHET:
ditt äldsta hångel? -  19 tror jag

hur många har du varit riktigt riktigt kär i? - hmm.. en eller två tror jag
vad tycker du om kärlek? - skit och underbart
när kramade du någon sist? - idag
kramade du någon speciell person? - japp, sandra ju :D
har du svårt för att bli kär? -  ibland kanske
när kysste/hånglade du med någon sist? - igår :)
ångrar du det? - nej :D:D
vem kysste/hånglade du med senast? - robin :)
är du singel? - japp
när fick du senast en komplimang? - inatt haha
har du hånglat med någon av samma kön? - hehehe ja

HAR DU NÅGONSIN:
playat? - nä
hånglat med nån riktigt ful? - japp haha, sandra vet vilka jag menar :(
hånglat med fler än 50 pers? - nej
gjort något riktigt dumt? -  ja
gjort något du verkligen ångrar? - japp, vem har inte?
blivit polisanmäld? - nepp, mammas lilla flicka
fått din mamma att gråta? - ja
slagit ner någon? - haha nej inte så :)
skämts över dina föräldrar? - hahaha ja!
skämts över dig själv? - hahahahaha
sagt jag älskar dig och menat det? - ja
tar du droger? - dum i huvudet eller?
vad hatar du verkligen? - lite saker
varit kär? - ja
har du varit kär i någon du inte haft chans på? - nää, tror inte det iaf
är du ensam nu? - epp, min älskade sandra ligger i min säng :D
varit med på trekant? - japp, jag sandra och kudden grrr
vill du gifta dig? - kanske
vill du ha barn? - ja

SENASTE PERSONEN SOM:
sov i din säng? - sandra
såg dig gråta? - erhm .. minns inte
du skrattade med? - sandrispandis
fick dig att börja gråta? - ingen person, typ en låt haha
du gick på bio med? - lara
skällde på dig? - mamma

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
gråtit? - nej
kramat någon? - ja
pussat någon? - japp
köpt någonting? - ja
sjungit? - haha ja ;d
saknat någon? - ja

vem? - typ .. en liten person hehehe
haft sex? - japp, jag sandra och kudden tog en snabbis igår
varit kåt? - haha ne
duschat? - ja
bråkat med någon? - ja, min lillasyster haha
varit elak mot någon? -  ja hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback