dfhfsjkkg

sitter och hör när min bror står och sjunger i köket, vackert. men skolan idag va riktigt soft, först tränade hela klassen tillsammans på låten sen hade vi 40 min rast sen hade vi no och spelade bara kort eller pingis. sen hade vi franska elever håla som vanligt på torsdagar men då har jag slöjd så bara de sen mat och sen typ rast svenska lektionen och sen på matten såg vi och åttorna på våra filmer och åttornas filmer, sen va de bara idrott kvar och då va vi tjejer bara i omklädningsrummet och körde lite styrka, riktigt skön dag. och det va shabanas sista dag där idag! helt sorligt :( vill inte att du ska åkaaaaaaa :(:(:( helt deppigt va de haha. men nu ska jag gå ut och sjunga med min bror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback