fdjfjnhstfg

blev ändrade planer igår, vid tio stack jag ut med aylin sen när vi va påväg hem träffade vi alexander så jag och han stack hem till mig och bara såg tv och sånt. han stack vid lite över tolv och sen såg jag tv lite men hann inte se mycket för somnade typ direkt, va fett trött. idag vaknade jag typ halv nio och en timme senare körde jag, mamma och josefine till maxi och handlade bullar och sånt sen åt vi frukost i kolle. bara vatt där hela dagen så nu är jag ännu mer kräfta för har typ bara legat och solat. men sen har vi bara grillat och sånt där med mamma, josse och hennes kille. sen åt vi massa jordgubbar, mums. och just ja, jag kan knappt ha kläder på mig för det gör så ont och jag har blåsor på mina axlar så mycket som jag har brännt dom.


snyyyygging

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback