ethhjjkjfs

gick upp sju idag med casse, sen direkt typ cyklade vi till ödåkra för att hämta hennes bikini så åt vi frukost och sånt där sen cykla hem igen. sen ner till stan med henne och cassi och handla ny bikini, vatt på stranden hela dagen, efter ett tag stack cassi så va bara jag och casse sen kom sandra. sen efter stranden stack jag och mamma till resturangen och åt. och nu sitter jag här och kan knappt röra mig för idag är jag kräfta x 100. ikväll blir det bara film film film och film för orkar inte göra något är helt död.


Kommentarer
Postat av: hana

vem är det som är en kräfta nu va, ha ha hahahahahahahaaaaa



..

2010-06-05 @ 21:42:47
Postat av: Anonym

aj löööööve jaooooooooo /sandraaaaaaaaaaaaa

2010-06-05 @ 22:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback