aldrig vatt så rädd

tror jag börjar blogga lite smått igen, helgen har vatt mysig.

fredag: åkte jag och sandra till landet hem till johannes där jonathan också var. vi gjorde massa och kollade skräckfilm, jag brukar inte bli så rädd faktiskt när jag ser skräckfilmer men i slutet av denna började jag och sandra fan nästan böla! fyfan asså! helt sjukt så rädd jag blev, sen blev det inte mycket bättre av att vi gick ut och gick halv fyra på natten mitt ute i ingenstans! och ett hus så såg vi rn lampa tändas sen släckas, sen efter ett litet tag släck hela gården och sen kommer det en jävla gubbe ut! höll på att dö, helt seriöst. sen gick vi typ till ett sån övergivet hus. johannes och jonathan ville nog döda oss, för fyfan vad läskigt det var! sov typ fyra timmar, och sov på typ tio cm för jag och jonathan delade soffa, och den var inte bred. aja sen gjorde vi massa.

lördag: tog tåget till maria vid tjugo i tre, hon kollade film och jag sov haha. var helt slut, men det va nog bra att jag sov annars hade jag vatt hlet jävla död. men kollade melodifestivalen och efter det klädde vi typ ut oss, vi flippade som fan iallafall. rioktigt roligt! :D man kan inte ha tråkigt med henne, jag lovar.. helt galen :D kommer film och massa bilder sen.

tack för helgen alla! och tack maria du är bäst hjärtat!


sött , marias pappa tröja och marias hatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback