badminton (L) evelina? nej!

skolan idag, hade först matte och no sen skulle vi egentligen ha svenska och engelska men vi kollade på film istället, nya variationen av romeo och julia, jag lovar man satt typ och dreglade igenom hela filmen, aaaah han är så snygg! :o sen sista timmen hade vi badminton och det är nog inte min grej .. haha jag vann tre matcher av typ flera stycken? eller ja jag vann två zlater lät mig vinna en så de blev två hehe :D men sen efter det snabbt hem och duscha och sen tillbaka till skolan och hade bokprat? -.- vi slutade gentligen två men bara för det jävla bokprtaet som vi var tvugna att vara med på så slutade vi halv fyra, yeeey? okej bokpratet var bara i 45 minuter men ändå? haha palla. men vi har iallafall sovmorgon imorgon  till tjugo i tio :D men nu ska jag plugga som fan för har prov imorgon, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback