ditt leende ..

nu kanske jag orkar skriva lite mer än innan, heh. lovar att bli bättre på att uppdatera, senare. men äeh skolan va väl chill idag, och jag lovar jag höll på att dö påväg till badmintonen! åkte på saras cykel och hon är inte säker att åka med, herregud! fast fett rolig haha, har en film från det och tänkte först lägga upp den här men nej, heh. menefter skolan så stack jag hem och somnade såklart. så fort jag lägger mig ner i soffan så dör jag direkt. men ikväll blir det dh :D:D:D:D plus ensam hemma inatt så får se hur lätt jag somnade ikväll. (jävla jonathan och johannes!) aja, pusss

Kommentarer
Postat av: evabergsten

sv; nehe, varför ? ;o

2010-03-24 @ 16:22:20
URL: http://evabergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback