fest igår

så, nu ska jag skriva lite om igår. vid sex stack jag och sandra till emre, även fast vi bor typ 20 meter från varandra så kom vi försent, lyckat :D men iaf, där va lite folk och sånt sen kom de några till senare. jag och sandra var dom ända tjejerna där, rätt skönt ändå. men sen typ ja gjorde vi massa och sånt, sjukt kul :D och haris dansar såååå snyggt. haha jcg och sandra studdsade runder som några studdsibollar :D men sen vart vi tvugna att sticka och ja, kom hem vid två kanske eller tre, vet inte. men sandra, alexander, victor och daniel sov iallafall här. och ja,, berättar inte allt för ja jag orkar inte. men sjukt roligt igår kväll/natt och galet! tack för allt alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback