heheheheeee

fyfan vad jag älskar min klass ibland :D skolan idag va fett rolig speciellt näst sista lektionen när vi hade matte hahaha fyfan! men orkar inte berätta hehe. men ja sen blev jag äntligen vän med hana igen haha vi har inte pratat med varandra på hela veckan? så idag när vi kollade på vandra och sånt bara skrattade vi och sånt haha men sen äntligen när vi skulle gå hem så blev vi vänner, wohooooo! så tyst när man inte pratar med tönten :( haha men ja nu sitter jag här med min älskade lilla sandris och nej vi äter inte godis, hehe. äeh vafan! de va godieset jag fick av pappa så det måste ju ätas upp? men nu har jag ont i munnen för har flera tusen tuggummi i flabben.

Kommentarer
Postat av: evabergsten

sv; HAHA! eller hur xd

2010-03-26 @ 15:16:57
URL: http://evabergsten.blogg.se/
Postat av: Hana

hahahah ja dog av flabb i matan fan :´D

töntbråk vi hade :(

2010-03-27 @ 18:32:47
Postat av: evelina

sv till hana: hahahhaa ja gud :D haha ja :(

2010-03-27 @ 22:07:39
URL: http://evelinaaclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback